Тематика курсових та дипломних робіт

Тематика дипломних робіт

  1. Дослідження та моделювання процесу поширення забруднень в повітрі на основі аналізу їх приземної концентрації.
  2. Дослідження та вдосконалення інформаційних систем контролю ресурсів платформ зі спільним доступом.
  3. Дослідження та вдосконалення алгоритмів та програмного забезпечення оцінки спектру сигналу обмеженої тривалості
  4. Дослідження та вдосконалення обчислювальних методів розпізнавання простих об’єктів представленими двовимірними монохромними зображеннями
  5. . Дослідження та розробка інтелектуальної системи складання поверхових планів будинків на основі рукописних ескізів.
  6. Дослідження та розробка інтелектуальної системи діагностики захворювань рослин.
  7. Дослідження та розробка інтелектуальної технології виявлення шахрайства в Інтернеті.
  8. Застосування комп’ютерного зору для ідентифікації користувачів в системах дистанційного навчання.
  9. Дослідження та реалізація методів голосової ідентифікації користувачів комп’ютерних систем.
  10. Дослідження та реалізація енергоефективності в системах “Розумний будинок”.
  11. Дослідження та реалізація методів аналізу квазістаціонарних сигналів для задач діагностики.
  12. Дослідження та моделювання процесів керування системами масового обслуговування.
  13. Генетичні алгоритми із дійсним кодуванням: деякі модифікації генетичних операторів.

 

Тематика курсових робіт

 

Дисципліна «Об’єктно-орієнтоване програмування»:

 

  1. «Бики та корови» на Java. Інтерфейс
  2. «Бики та корови». Логіка
  3. Візуалізація поведінки електричних зарядів на площині
  4. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Аналіз визначення ходу (дерево перебору)
  5. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Боти середнього та складного рівнів
  6. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Графічний інтерфейс
  7. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Пошук виграшної комбінації. Бот найлегшого рівня
  8. Математична логіка в грі «Бики та корови»
  9. Морський бій. Генерація поля для гри. Автоматична генерація кораблів на полі. Постріл
  10. Морський бій. Графічний інтерфейс
  11. Морський бій. Розробка логіки гри
  12. Морський бій. Розстановка кораблів гравцем. Gradle
  13. Покер. Створення гравця, його відображення на столі, комбінації
  14. Покер. Створення карт. Їх відображення на столі
  15. Покер. Створення логіки ботів
  16. Покер. Створення меню, стола, контролера
  17. Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Алгоритм обчислення математичних виразів
  18. Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Графічний дизайн у середовищі NetBeens
  19. Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Способи вводу даних
  20. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Розробка UI
  21. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Тестування
  22. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Створення мінімально життєздатного прототипу та дизайну
  23. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Робота мережі
  24. Тести на програміста. Графічний інтерфейс
  25. Тести на програміста. Наповнення програми контентом
  26. Тести на програміста. Створення логіки програми
  27. Тести на програміста. Тестування і моніторинг «багів»

 

Дисципліна «Бази даних»:

 

  1. Історичні будівлі, музеї та пам’ятки міста
  2. Консольні команди ОС Linux і прикладів їх застосування
  3. Консольні команди ОС MS-DOS і прикладів їх застосування
  4. Консольні команди ОС Ubuntu і прикладів їх застосування
  5. Консольні команди ОС Windows і прикладів їх застосування
  6. Культурні та відпочинкові зони міста
  7. Маркування та позначення автомобільних шин
  8. Маркування та позначення лакофарбових матеріалів
  9. Маркування та позначення мікросхем
  10. Маркування та позначення пластику
  11. Маркування та позначення харчових добавок
  12. Моделі та базові характеристики відеоадаптерів
  13. Моделі та базові характеристики материнських плат
  14. Моделі та базові характеристики мережевих пристроїв
  15. Моделі та базові характеристики мікропроцесорів
  16. Моделі та базові характеристики накопичувачів даних
  17. Моделі та базові характеристики оптичних ґаджетів
  18. Навчальні та просвітницькі заклад міста
  19. Оператори та конструкції мови програмування Assembler
  20. Оператори та конструкції мови програмування C++
  21. Оператори та конструкції мови програмування Java
  22. Оператори та конструкції мови програмування PHP
  23. Оператори та конструкції мови програмування Python
  24. Оператори та конструкції мови програмування Ruby
  25. Оператори та конструкції мови програмування SQL
  26. Популярні заклади харчування міста