560 учасників, 53 країни світу: Польща, Фінляндія, Німеччина, Україна, Франція, Італія, Іспанія, Великобританія, Індія, США, Китай, і навіть Бразилія! Справжній вибух технологічних талантів відбувся 20-21 жовтня на Mercari Euro Hack 2018 в Польщі. Наймасштабніший Хакатон в галузі спільного споживання (sharing economy) у Європі об’єднав талановиті команди розробників, дизайнерів, та інших креативних людей. В цьому неймовірному заході взяв участь студент Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» Йосип Михайлів.
Організатор заходу – компанія Mercari – це один з найбільших C2C маркетплейсів у Японії. Основна мета маркетплейсу – зробити процес продажу таким же простим, як і процес покупки. Тобто продавець повинен в декілька кліків розмістити свій товар на платформу. Компанія нещодавно відкрила офіс у Бостоні, і зараз вони займаються пошуком талантів та креативних ідей, які б допомогли їм в генерації та імплементації інноваційних технологічних ідей.
Зазвичай Хакатони такого плану тривають кілька днів. І можна протягом першого дня генерувати ідеї, наступного працювати над розробкою прототипу, а вже згодом створювати презентацію. На даному Хакатоні потрібно було протягом лише однієї доби створити готове рішення та презентувати його.
Йосип Михайлів поділився своїми враженнями про це дійство: “Хакатон було організовано на дуже високому рівні. Нам надали всі умови для ефективної роботи, і все, що треба було нам зробити – це просто прийти, запропонувати рішення, його імплементацію та презентувати його, що ми і зробили. Для себе я переконався, що навіть якщо ти експерт в певній технології, завжди є куди рухатись і розвиватись. Це було круто працювати з людьми з різноманітних країн світу. Досвід колосальний.”