Методичне забезпечення щодо написання курсових та дипломних робіт

Методичне забезпечення щодо написання курсових робіт

Методичне забезпечення щодо написання дипломних робіт

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН написання магістерської роботи 2019

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН написання бакалаврських робіт 2019

Тематика курсових робіт

Дисципліна «Об’єктно-орієнтоване програмування»:

  1. «Бики та корови» на Java. Інтерфейс
  2. «Бики та корови». Логіка
  3. Візуалізація поведінки електричних зарядів на площині
  4. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Аналіз визначення ходу (дерево перебору)
  5. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Боти середнього та складного рівнів
  6. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Графічний інтерфейс
  7. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Пошук виграшної комбінації. Бот найлегшого рівня
  8. Математична логіка в грі «Бики та корови»
  9. Морський бій. Генерація поля для гри. Автоматична генерація кораблів на полі. Постріл
  10. Морський бій. Графічний інтерфейс
  11. Морський бій. Розробка логіки гри
  12. Морський бій. Розстановка кораблів гравцем. Gradle
  13. Покер. Створення гравця, його відображення на столі, комбінації
  14. Покер. Створення карт. Їх відображення на столі
  15. Покер. Створення логіки ботів
  16. Покер. Створення меню, стола, контролера
  17. Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Алгоритм обчислення математичних виразів
  18. Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Графічний дизайн у середовищі NetBeens
  19. Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Способи вводу даних
  20. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Розробка UI
  21. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Тестування
  22. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Створення мінімально життєздатного прототипу та дизайну
  23. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Робота мережі
  24. Тести на програміста. Графічний інтерфейс
  25. Тести на програміста. Наповнення програми контентом
  26. Тести на програміста. Створення логіки програми
  27. Тести на програміста. Тестування і моніторинг «багів»

 

Дисципліна «Бази даних»:

  1. Історичні будівлі, музеї та пам’ятки міста
  2. Консольні команди ОС Linux і прикладів їх застосування
  3. Консольні команди ОС MS-DOS і прикладів їх застосування
  4. Консольні команди ОС Ubuntu і прикладів їх застосування
  5. Консольні команди ОС Windows і прикладів їх застосування
  6. Культурні та відпочинкові зони міста
  7. Маркування та позначення автомобільних шин
  8. Маркування та позначення лакофарбових матеріалів
  9. Маркування та позначення мікросхем
  10. Маркування та позначення пластику
  11. Маркування та позначення харчових добавок
  12. Моделі та базові характеристики відеоадаптерів
  13. Моделі та базові характеристики материнських плат
  14. Моделі та базові характеристики мережевих пристроїв
  15. Моделі та базові характеристики мікропроцесорів
  16. Моделі та базові характеристики накопичувачів даних
  17. Моделі та базові характеристики оптичних ґаджетів
  18. Навчальні та просвітницькі заклад міста
  19. Оператори та конструкції мови програмування Assembler
  20. Оператори та конструкції мови програмування C++
  21. Оператори та конструкції мови програмування Java
  22. Оператори та конструкції мови програмування PHP
  23. Оператори та конструкції мови програмування Python
  24. Оператори та конструкції мови програмування Ruby
  25. Оператори та конструкції мови програмування SQL
  26. Популярні заклади харчування міста

Дисципліна «Вебпрограмування мовою Python»:

  1. Розробка сайту “Мережа швидкого харчування”
  2. Telegram чат-бот електронного розкладу занять ПНУ
  3. Розробка авторського блогу
  4. Розробка дошки оголошень
  5. Розробка порталу новин
  6. Взаємодія Simple Page Application із серверною частиною. Роутинг. Безпека роутів
  7. Розробка онлайн-форуму
  8. Розробка сайту для футбольних змагань
  9. Розробка сайту-файлообмінника
  10. Розробка сайту замовлень для ювелірної мережі
  11. Розробка сайту для салону краси
  12. Розробка сайту “Банк крові”
  13. Розробка веб-системи тестування
  14. Створення веб-застосунку для аналізу відповідності людини до культури країни
  15. Розробка адміністративної частини веб-сервісу для постингу в соціальних мережах

Дисципліна «Програмування для OC Android»:

  1. Розробка інтернет-магазину косметичних засобів
  2. Розробка мобільної аплікації для розпізнавання емоцій
  3. Розробка системи розпізнавання голосу
  4. Розробка мессенджера
  5. Розробка системи відображення контенту у згорнутому режимі
  6. Розробка мобільного додатку для відстеження активності читання
  7. Розробка персонального органайзера
  8. Розробка мобільного додатку для подорожей “Travel mate”
  9. Розробка файлового менеджера
  10. Розробка мобільної аплікації для внутрішньо-мережевого спілкування
  11. Розробка застосунку для планування справ з мінімалістичним дизайном
  12. Розробка чату з можливістю комунікації в реальному часі
  13. Розробка музичного плеєра
  14. Розробка галереї на базі OS Android

Тематика дипломних робіт

  1. Дослідження та моделювання процесу поширення забруднень в повітрі на основі аналізу їх приземної концентрації.
  2. Дослідження та вдосконалення інформаційних систем контролю ресурсів платформ зі спільним доступом.
  3. Дослідження та вдосконалення алгоритмів та програмного забезпечення оцінки спектру сигналу обмеженої тривалості
  4. Дослідження та вдосконалення обчислювальних методів розпізнавання простих об’єктів представленими двовимірними монохромними зображеннями
  5. . Дослідження та розробка інтелектуальної системи складання поверхових планів будинків на основі рукописних ескізів.
  6. Дослідження та розробка інтелектуальної системи діагностики захворювань рослин.
  7. Дослідження та розробка інтелектуальної технології виявлення шахрайства в Інтернеті.
  8. Застосування комп’ютерного зору для ідентифікації користувачів в системах дистанційного навчання.
  9. Дослідження та реалізація методів голосової ідентифікації користувачів комп’ютерних систем.
  10. Дослідження та реалізація енергоефективності в системах “Розумний будинок”.
  11. Дослідження та реалізація методів аналізу квазістаціонарних сигналів для задач діагностики.
  12. Дослідження та моделювання процесів керування системами масового обслуговування.
  13. Генетичні алгоритми із дійсним кодуванням: деякі модифікації генетичних операторів.