Тематика курсових проектів (робіт)
Дисципліна «Об’єктно-орієнтоване програмування»:
- «Бики та корови» на Java. Інтерфейс
- «Бики та корови». Логіка
- Візуалізація поведінки електричних зарядів на площині
- Гра «Хрестики-нулики» на Java. Аналіз визначення ходу (дерево перебору)
- Гра «Хрестики-нулики» на Java. Боти середнього та складного рівнів
- Гра «Хрестики-нулики» на Java. Графічний інтерфейс
- Гра «Хрестики-нулики» на Java. Пошук виграшної комбінації. Бот найлегшого рівня
- Математична логіка в грі «Бики та корови»
- Морський бій. Генерація поля для гри. Автоматична генерація кораблів на полі. Постріл
- Морський бій. Графічний інтерфейс
- Морський бій. Розробка логіки гри
- Морський бій. Розстановка кораблів гравцем. Gradle
- Покер. Створення гравця, його відображення на столі, комбінації
- Покер. Створення карт. Їх відображення на столі
- Покер. Створення логіки ботів
- Покер. Створення меню, стола, контролера
- Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Алгоритм обчислення математичних виразів
- Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Графічний дизайн у середовищі NetBeens
- Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Способи вводу даних
- Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Розробка UI
- Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Тестування
- Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Створення мінімально життєздатного прототипу та дизайну
- Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Робота мережі
- Тести на програміста. Графічний інтерфейс
- Тести на програміста. Наповнення програми контентом
- Тести на програміста. Створення логіки програми
- Тести на програміста. Тестування і моніторинг «багів»
- Розробка програми опрацювання даних студентів із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про автомобілі із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про книги із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про одяг із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про напої із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про яблука із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про пляшки із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про фрукти із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про взуття із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про телевізори із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання файлів із даними про спортсменів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про планети із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про посуд із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про види спорту із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних футболістів із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про держави із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних письменників із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання файлів із даними про музикантів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних композиторів із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про літаки із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про тварин із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про студентів із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання файлів із даними про телевізори із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних про різні види спорту із файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання файлів із даними про спортсменів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання даних музикантів з файлів із використанням фреймворка JavaFX
- Розробка програми опрацювання файлів із даними про літаки із використанням фреймворка JavaFX
Дисципліна «Бази даних»:
- Історичні будівлі, музеї та пам’ятки міста
- Консольні команди ОС Linux і прикладів їх застосування
- Консольні команди ОС MS-DOS і прикладів їх застосування
- Консольні команди ОС Ubuntu і прикладів їх застосування
- Консольні команди ОС Windows і прикладів їх застосування
- Культурні та відпочинкові зони міста
- Маркування та позначення автомобільних шин
- Маркування та позначення лакофарбових матеріалів
- Маркування та позначення мікросхем
- Маркування та позначення пластику
- Маркування та позначення харчових добавок
- Моделі та базові характеристики відеоадаптерів
- Моделі та базові характеристики материнських плат
- Моделі та базові характеристики мережевих пристроїв
- Моделі та базові характеристики мікропроцесорів
- Моделі та базові характеристики накопичувачів даних
- Моделі та базові характеристики оптичних ґаджетів
- Навчальні та просвітницькі заклад міста
- Оператори та конструкції мови програмування Assembler
- Оператори та конструкції мови програмування C++
- Оператори та конструкції мови програмування Java
- Оператори та конструкції мови програмування PHP
- Оператори та конструкції мови програмування Python
- Оператори та конструкції мови програмування Ruby
- Оператори та конструкції мови програмування SQL
- Популярні заклади харчування міста
- Проектування та розробка бази даних «Теми курсових проектів»
- Проектування та розробка бази даних «Облік приміщень університету»
- Проектування та розробка бази даних «Каталог дисциплін»
- Проектування та розробка бази даних «Забезпечення проведення лабораторних і практичних робіт»
- Проектування та розробка бази даних «Зберігання службових документів»
- Проектування та розробка бази даних «Медична картотека»
- Проектування та розробка бази даних «Журнал відвідуваності лекцій і лабораторних робіт»
- Проектування та розробка бази даних «Автопарк»
- Проектування та розробка бази даних «Навчальні програми спеціалізацій на кафедрі»
- Проектування та розробка бази даних «Анкетування»
- Проектування та розробка бази даних «Деканат»
- Проектування та розробка бази даних «Електронний словник, перекладач»
- Проектування та розробка бази даних «Гарантійні талони»
- Проектування та розробка бази даних «Розклад занять в університеті»
- Проектування та розробка бази даних «Кафедра»
- Проектування та розробка бази даних «Облік устаткування організації»
- Проектування та розробка бази даних «Облік
- мережевого і комп’ютерного устаткування»
- Проектування та розробка бази даних «Розклад маршрутів руху транспорту»
- Проектування та розробка бази даних «Картотека бібліотеки»
- Проектування та розробка бази даних «Склад»
- Проектування та розробка бази даних «Тестування знань»
- Проектування та розробка бази даних «Залікові книжки студентів»
- Проектування та розробка бази даних «Планування робочого дня»
- Проектування та розробка бази даних «Контроль оплати за навчання»
- Проектування та розробка бази даних «Завдання до лабораторних робіт»
- Проектування та розробка бази даних «Студентські гуртожитки»
- Проектування та розробка бази даних «Теми курсових проектів»
- Проектування та розробка бази даних «Атестаційні відомості»
- Проектування та розробка бази даних «Телефонний довідник університету»
Дисципліна «Професійна практика програмної інженерії»:
- Аналіз та застосування патерну Decorator
- Аналіз та застосування патерну Composite
- Аналіз та застосування патерну Proxy
- Аналіз та реалізація патерну Factory Method
- Аналіз та реалізація паттерну Bridge
- Аналіз та реалізація паттерну Mediator
- Аналіз та реалізація паттерну Model-View-Controller (MVC)
- Аналіз та реалізація патерну Abstract Factory
- Аналіз та реалізація патерну State
- Аналіз та реалізація паттерну Visitor
- Аналіз та реалізація патерну Singleton
- Аналіз та застосування дизайн-патерну Adapter
- Аналіз та реалізація дизайн-патерну Bridge
- Аналіз та реалізація паттерну Model-View-ViewModel (MVVM)
- Аналіз та реалізація дизайн-патерну Builder
- Аналіз та реалізація дизайн-патерну Facade
- Аналіз та реалізація дизайн-патерну Command
- Аналіз та реалізація дизайн-патерну Interpreter
- Аналіз та застосування патерну Observer
- Аналіз та реалізація паттерну Chain of Responsibility
- Аналіз та реалізація патерну Flyweight
- Аналіз та реалізація патерну Page Object Model
- Аналіз та реалізація патерну Memento
- Аналіз та реалізація патерну Prototype
- Аналіз та застосування патерну Strategy
- Аналіз тa застосування патерну Iterator
- Менеджмент та тестування розробки онлайн магазину для продажу книг
- Розробка web-застосунку для догляду за пацієнтами
- Створення онлайн платформи для спілкування “SocialMeet”
- Back-end розробка та імплементування графічного інтерфейсу для онлайн-казино
- Розробка веб-сайту MoviePlanet
- Проектування та розробка web-застосунку для планування часу та завдань – «Time manager»
- Розробка інтернет-магазину екзотичних продуктів
- Розробка програмного онлайн продукту “Конструктор резюме”
- Академ. відпустка
- Front-end розробка музичного сервісу
- Розробка дизайну та веб-інтерфейсу онлайн магазину для продажу книг
- Тестування та CI/CD для андроїд аплікації
- Розробка дошки оголошень для волонтерського руху
- Front end розробка веб-сайту для інтернет магазину одягу
- Розробка та програмна реалізацію Android-додатку по прокату велосипедів
- Back-end розробка музичного сервісу
- Розробка Web-додатку для оренди автомобіля
- Розроблення інформаційної системи для оренди автомобілів з аналізом даних
- Розробка соціальної мережі “SocialMeet”
- Розробка Інтернет магазину з продажу товарів загального вжитку
- Front-end розробка вебсайта з продажу комп’ютерних ігор
- Розробка порталу для онлайн-вивчення програмування
- Front-end розробка музичного плеєра на Android
- UI/UX розробка музичного плеєра на Android
- Back-end розробка вебсайта з продажу комп’ютерних ігор
- Розробка бекенду онлайн магазину для продажу книг
- Програмна реалізація музичного плеєра на Android
Тематика кваліфікаційних робіт
- Розробка гри на “Unreal Engine”
- Розробка програмного забезпечення для ведення діловодства громадської організації
- Розробка сервісу для математичних розрахунків
- Розробка вебсайту для ліцею з професійним спрямуванням
- Розробка мобільного додатку для організації поштових повідомлень
- Розроблення програмного забезпечення визначення ефективності енергоносіїв
- Розробка web-сервісу для перевірки і оцінювання знань
- Розробка вебсайту для спортивного клубу
- Автоматизація процесів розробки та впровадження програмного забезпечення за допомогою DevOps методології
- Створення навчальної платформи на основі технології .NET
- Розробка вебсайту “Система управління службами міста Smartcity”
- Розробка фронтенд частини проекту “Покупка автомобілів з Європи”
- Розробка програмного забезпечення для шкіл, ліцеїв, гімназій.
- Розробка бекенд частини сайту для внутрішньої роботи IT компанії
- Розробка програмного забезпечення для перевірки складу харчових продуктів
- Розробка бекенд частини для вебплатформи з проведення спортивних змагань.
- Розробка сервісу для автопостингу в соціальних мережах. Розробка веб додатку.
- Розробка мобільної аплікації для аналізу та підбору контенту
- Розробка Web-сайту інтернет-магазину для продажу етно-одягу
- Розробка голосового асистента для університету під Android
- Розробка фронтенд частини для веб платформи з проведення спортивних змагань.
- Android додаток – ПНУ соціальна мережа
- Розробка веб сервісу для бронювання ресурсів
- Розробка бекенд частини проекту “Покупка автомобілів з Європи”
- Розробка вебдодатку для продажу нерухомості
- Вебзастосунок для замовлення пошиття одягу (веб Ательє)
- Розробка сервісу для автопостингу в соціальних мережах. Розробка бота.
- Розробка автономного мобільного робота на основі машинного навчання
- Розробка програмного забезпечення для моніторингу медіа-продукції
- Розробка вебсайту “Спорт та здоров’я”
- Розробка системи для статистичного аналізу футбольних турнірів
- Розробка онлайн-аукціону витворів мистецтва
- Розробка додатка для управління особистими фінансами
- Розробка мобільного додатку для спільного коментування та обговорення книг
- Розробка вебсайту ‘Інтернет магазин техніки’
- Розробка системи для прогнозування та аналізу захворювань
- Розробки веб сервісу для проходження/публікування курсів з іноземних мов.
- Розробка веб-платформи для надання онлайн-консультації та соціальної підтримки особам, які постраждали внаслідок війни в Україні
- Система визначення товарів на вітрині з використанням алгоритмів комп’ютерного бачення
- Розробка веб-сайту для Делівського ліцею
- Розробка системи генерації документів за шаблоном та її інтеграція в систему документообігу університету
- Розробка Low-code платформи для інтеграції та автоматизації хмарних сервісів
- Розробка децентралізованої електронної системи голосування на блокчейні для забезпечення безпеки та прозорості виборів
- Розробка мобільного додатку Android health and sport
- Розробка веб-сайту для мультибіржового відстеження криптовалютних інвестицій
- Розробка вебсайту для бібліотеки
- Розробка електронної системи відділу кадрів університету
- Розробка веб-сервісу для пошуку та бронювання екскурсій по туристичних місцях України
- Розробка довідкової системи корупціонерів України
- Розробка веб-платформи для організації роботи волонтерів
- Розробка програми голосового управління комп ‘ютером
- Розробка програми для реєстрації та управління пристроями користувачів
- Розробка вебсайту для піцерії
- Розробка вебсайту агрегатора АІ-сервісів
- Розробка інтерактивного кулінарного вебсервісу