Теми курсових і кваліфікаційних пректів (робіт) ОП “Інженерія програмного забезпечення” (бакалаврат)

Тематика курсових проектів (робіт)

Дисципліна «Об’єктно-орієнтоване програмування»:

  1. «Бики та корови» на Java. Інтерфейс
  2. «Бики та корови». Логіка
  3. Візуалізація поведінки електричних зарядів на площині
  4. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Аналіз визначення ходу (дерево перебору)
  5. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Боти середнього та складного рівнів
  6. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Графічний інтерфейс
  7. Гра «Хрестики-нулики» на Java. Пошук виграшної комбінації. Бот найлегшого рівня
  8. Математична логіка в грі «Бики та корови»
  9. Морський бій. Генерація поля для гри. Автоматична генерація кораблів на полі. Постріл
  10. Морський бій. Графічний інтерфейс
  11. Морський бій. Розробка логіки гри
  12. Морський бій. Розстановка кораблів гравцем. Gradle
  13. Покер. Створення гравця, його відображення на столі, комбінації
  14. Покер. Створення карт. Їх відображення на столі
  15. Покер. Створення логіки ботів
  16. Покер. Створення меню, стола, контролера
  17. Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Алгоритм обчислення математичних виразів
  18. Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Графічний дизайн у середовищі NetBeens
  19. Розробка калькулятора для інженерних розрахунків. Способи вводу даних
  20. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Розробка UI
  21. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Тестування
  22. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Створення мінімально життєздатного прототипу та дизайну
  23. Система обміну миттєвими повідомленнями для Android OS з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java. Робота мережі
  24. Тести на програміста. Графічний інтерфейс
  25. Тести на програміста. Наповнення програми контентом
  26. Тести на програміста. Створення логіки програми
  27. Тести на програміста. Тестування і моніторинг «багів»
  28. Розробка програми опрацювання даних студентів із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  29. Розробка програми опрацювання даних про автомобілі із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  30. Розробка програми опрацювання даних про книги із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  31. Розробка програми опрацювання даних про одяг із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  32. Розробка програми опрацювання даних про напої із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  33. Розробка програми опрацювання даних про яблука із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  34. Розробка програми опрацювання даних про пляшки із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  35. Розробка програми опрацювання даних про фрукти із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  36. Розробка програми опрацювання даних про взуття із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  37. Розробка програми опрацювання даних про телевізори із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  38. Розробка програми опрацювання файлів із даними про спортсменів із використанням фреймворка JavaFX
  39. Розробка програми опрацювання даних про планети із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  40. Розробка програми опрацювання даних про посуд із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  41. Розробка програми опрацювання даних про види спорту із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  42. Розробка програми опрацювання даних футболістів із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  43. Розробка програми опрацювання даних про держави із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  44. Розробка програми опрацювання даних письменників із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  45. Розробка програми опрацювання файлів із даними про музикантів із використанням фреймворка JavaFX
  46. Розробка програми опрацювання даних композиторів із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  47. Розробка програми опрацювання даних про літаки із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  48. Розробка програми опрацювання даних про тварин із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  49. Розробка програми опрацювання даних про студентів із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  50. Розробка програми опрацювання файлів із даними про телевізори із використанням фреймворка JavaFX
  51. Розробка програми опрацювання даних про різні види спорту із файлів із використанням фреймворка JavaFX
  52. Розробка програми опрацювання файлів із даними про спортсменів із використанням фреймворка JavaFX
  53. Розробка програми опрацювання даних музикантів з файлів із використанням фреймворка JavaFX
  54. Розробка програми опрацювання файлів із даними про літаки із використанням фреймворка JavaFX

Дисципліна «Бази даних»:

  1. Історичні будівлі, музеї та пам’ятки міста
  2. Консольні команди ОС Linux і прикладів їх застосування
  3. Консольні команди ОС MS-DOS і прикладів їх застосування
  4. Консольні команди ОС Ubuntu і прикладів їх застосування
  5. Консольні команди ОС Windows і прикладів їх застосування
  6. Культурні та відпочинкові зони міста
  7. Маркування та позначення автомобільних шин
  8. Маркування та позначення лакофарбових матеріалів
  9. Маркування та позначення мікросхем
  10. Маркування та позначення пластику
  11. Маркування та позначення харчових добавок
  12. Моделі та базові характеристики відеоадаптерів
  13. Моделі та базові характеристики материнських плат
  14. Моделі та базові характеристики мережевих пристроїв
  15. Моделі та базові характеристики мікропроцесорів
  16. Моделі та базові характеристики накопичувачів даних
  17. Моделі та базові характеристики оптичних ґаджетів
  18. Навчальні та просвітницькі заклад міста
  19. Оператори та конструкції мови програмування Assembler
  20. Оператори та конструкції мови програмування C++
  21. Оператори та конструкції мови програмування Java
  22. Оператори та конструкції мови програмування PHP
  23. Оператори та конструкції мови програмування Python
  24. Оператори та конструкції мови програмування Ruby
  25. Оператори та конструкції мови програмування SQL
  26. Популярні заклади харчування міста
  27. Проектування та розробка бази даних «Теми курсових проектів»
  28. Проектування та розробка бази даних «Облік приміщень університету»
  29. Проектування та розробка бази даних «Каталог дисциплін»
  30. Проектування та розробка бази даних «Забезпечення проведення лабораторних і практичних робіт»
  31. Проектування та розробка бази даних «Зберігання службових документів»
  32. Проектування та розробка бази даних «Медична картотека»
  33. Проектування та розробка бази даних «Журнал відвідуваності лекцій і лабораторних робіт»
  34. Проектування та розробка бази даних «Автопарк»
  35. Проектування та розробка бази даних «Навчальні програми спеціалізацій на кафедрі»
  36. Проектування та розробка бази даних «Анкетування»
  37. Проектування та розробка бази даних «Деканат»
  38. Проектування та розробка бази даних «Електронний словник, перекладач»
  39. Проектування та розробка бази даних «Гарантійні талони»
  40. Проектування та розробка бази даних «Розклад занять в університеті»
  41. Проектування та розробка бази даних «Кафедра»
  42. Проектування та розробка бази даних «Облік устаткування організації»
  43. Проектування та розробка бази даних «Облік
  44. мережевого і комп’ютерного устаткування»
  45. Проектування та розробка бази даних «Розклад маршрутів руху транспорту»
  46. Проектування та розробка бази даних «Картотека бібліотеки»
  47. Проектування та розробка бази даних «Склад»
  48. Проектування та розробка бази даних «Тестування знань»
  49. Проектування та розробка бази даних «Залікові книжки студентів»
  50. Проектування та розробка бази даних «Планування робочого дня»
  51. Проектування та розробка бази даних «Контроль оплати за навчання»
  52. Проектування та розробка бази даних «Завдання до лабораторних робіт»
  53. Проектування та розробка бази даних «Студентські гуртожитки»
  54. Проектування та розробка бази даних «Теми курсових проектів»
  55. Проектування та розробка бази даних «Атестаційні відомості»
  56. Проектування та розробка бази даних «Телефонний довідник університету»

Дисципліна «Професійна практика програмної інженерії»:

  1. Аналіз та застосування патерну Decorator
  2. Аналіз та застосування патерну Composite
  3. Аналіз та застосування патерну Proxy
  4. Аналіз та реалізація патерну Factory Method
  5. Аналіз та реалізація паттерну Bridge
  6. Аналіз та реалізація паттерну Mediator
  7. Аналіз та реалізація паттерну Model-View-Controller (MVC)
  8. Аналіз та реалізація патерну Abstract Factory
  9. Аналіз та реалізація патерну State
  10. Аналіз та реалізація паттерну Visitor
  11. Аналіз та реалізація патерну Singleton
  12. Аналіз та застосування дизайн-патерну Adapter
  13. Аналіз та реалізація дизайн-патерну Bridge
  14. Аналіз та реалізація паттерну Model-View-ViewModel (MVVM)
  15. Аналіз та реалізація дизайн-патерну Builder
  16. Аналіз та реалізація дизайн-патерну Facade
  17. Аналіз та реалізація дизайн-патерну Command
  18. Аналіз та реалізація дизайн-патерну Interpreter
  19. Аналіз та застосування патерну Observer
  20. Аналіз та реалізація паттерну Chain of Responsibility
  21. Аналіз та реалізація патерну Flyweight
  22. Аналіз та реалізація патерну Page Object Model
  23. Аналіз та реалізація патерну Memento
  24. Аналіз та реалізація патерну Prototype
  25. Аналіз та застосування патерну Strategy
  26. Аналіз тa застосування патерну Iterator
  27. Менеджмент та тестування розробки онлайн магазину для продажу книг
  28. Розробка web-застосунку для догляду за пацієнтами
  29. Створення онлайн платформи для спілкування “SocialMeet”
  30. Back-end розробка та імплементування графічного інтерфейсу для онлайн-казино
  31. Розробка веб-сайту MoviePlanet
  32. Проектування та розробка web-застосунку для планування часу та завдань – «Time manager»
  33. Розробка інтернет-магазину екзотичних продуктів
  34. Розробка програмного онлайн продукту “Конструктор резюме”
  35. Академ. відпустка
  36. Front-end розробка музичного сервісу
  37. Розробка дизайну та веб-інтерфейсу онлайн магазину для продажу книг
  38. Тестування та CI/CD для андроїд аплікації
  39. Розробка дошки оголошень для волонтерського руху
  40. Front end розробка веб-сайту для інтернет магазину одягу
  41. Розробка та програмна реалізацію Android-додатку по прокату велосипедів
  42. Back-end розробка музичного сервісу
  43. Розробка Web-додатку для оренди автомобіля
  44. Розроблення інформаційної системи для оренди автомобілів з аналізом даних
  45. Розробка соціальної мережі “SocialMeet”
  46. Розробка Інтернет магазину з продажу товарів загального вжитку
  47. Front-end розробка вебсайта з продажу комп’ютерних ігор
  48. Розробка порталу для онлайн-вивчення програмування
  49. Front-end розробка музичного плеєра на Android
  50. UI/UX розробка музичного плеєра на Android
  51. Back-end розробка вебсайта з продажу комп’ютерних ігор
  52. Розробка бекенду онлайн магазину для продажу книг
  53. Програмна реалізація музичного плеєра на Android

Тематика кваліфікаційних робіт

  1. Розробка гри на “Unreal Engine”
  2. Розробка програмного забезпечення для ведення діловодства громадської організації
  3. Розробка сервісу для математичних розрахунків
  4. Розробка вебсайту для ліцею з професійним спрямуванням
  5. Розробка мобільного додатку для організації поштових повідомлень
  6. Розроблення програмного забезпечення визначення ефективності енергоносіїв
  7. Розробка web-сервісу для перевірки і оцінювання знань
  8. Розробка вебсайту для спортивного клубу
  9. Автоматизація процесів розробки та впровадження програмного забезпечення за допомогою DevOps методології
  10. Створення навчальної платформи на основі технології .NET
  11. Розробка вебсайту “Система управління службами міста Smartcity”
  12. Розробка фронтенд частини проекту “Покупка автомобілів з Європи”
  13. Розробка програмного забезпечення для шкіл, ліцеїв, гімназій.
  14. Розробка бекенд частини сайту для внутрішньої роботи IT компанії
  15. Розробка програмного забезпечення для перевірки складу харчових продуктів
  16. Розробка бекенд частини для вебплатформи з проведення спортивних змагань.
  17. Розробка сервісу для автопостингу в соціальних мережах. Розробка веб додатку.
  18. Розробка мобільної аплікації для аналізу та підбору контенту
  19. Розробка Web-сайту інтернет-магазину для продажу етно-одягу
  20. Розробка голосового асистента для університету під Android
  21. Розробка фронтенд частини для веб платформи з проведення спортивних змагань.
  22. Android додаток – ПНУ соціальна мережа
  23. Розробка веб сервісу для бронювання ресурсів
  24. Розробка бекенд частини проекту “Покупка автомобілів з Європи”
  25. Розробка вебдодатку для продажу нерухомості
  26. Вебзастосунок для замовлення пошиття одягу (веб Ательє)
  27. Розробка сервісу для автопостингу в соціальних мережах. Розробка бота.
  28. Розробка автономного мобільного робота на основі машинного навчання
  29. Розробка програмного забезпечення для моніторингу медіа-продукції
  30. Розробка вебсайту “Спорт та здоров’я”
  31. Розробка системи для статистичного аналізу футбольних турнірів
  32. Розробка онлайн-аукціону витворів мистецтва
  33. Розробка додатка для управління особистими фінансами
  34. Розробка мобільного додатку для спільного коментування та обговорення книг
  35. Розробка вебсайту ‘Інтернет магазин техніки’
  36. Розробка системи для прогнозування та аналізу захворювань
  37. Розробки веб сервісу для проходження/публікування курсів з іноземних мов.
  38. Розробка веб-платформи для надання онлайн-консультації та соціальної підтримки особам, які постраждали внаслідок війни в Україні
  39. Система визначення товарів на вітрині з використанням алгоритмів комп’ютерного бачення
  40. Розробка веб-сайту для Делівського ліцею
  41. Розробка системи генерації документів за шаблоном та її інтеграція в систему документообігу університету
  42. Розробка Low-code платформи для інтеграції та автоматизації хмарних сервісів
  43. Розробка децентралізованої електронної системи голосування на блокчейні для забезпечення безпеки та прозорості виборів
  44. Розробка мобільного додатку Android health and sport
  45. Розробка веб-сайту для мультибіржового відстеження криптовалютних інвестицій
  46. Розробка вебсайту для бібліотеки
  47. Розробка електронної системи відділу кадрів університету
  48. Розробка веб-сервісу для пошуку та бронювання екскурсій по туристичних місцях України
  49. Розробка довідкової системи корупціонерів України
  50. Розробка веб-платформи для організації роботи волонтерів
  51. Розробка програми голосового управління комп ‘ютером
  52. Розробка програми для реєстрації та управління пристроями користувачів
  53. Розробка вебсайту для піцерії
  54. Розробка вебсайту агрегатора АІ-сервісів
  55. Розробка інтерактивного кулінарного вебсервісу